5 Sterren !!

5-sterren

Ondertussen heeft de school een flitsende start genomen met de ambitie dé 5 sterren school te worden uit de streek, waarbij elk kind als ster mag uitblinken.
We verwelkomen van harte juf Sarah in 1L en 5L en meetsr Stefaan voor de turnlessen. We wensen juf Kim en juf Chiara, die begonnen op Immerzeel, een mooi schooljaar toe.

De ster(k)ploeg van de ouderraad zal dus graag haar medewerking verlenen aan het behalen van de 5 sterren 🙂

Daarom nodig ik alvast  iedereen uit op de 5 overlegmomenten dit jaar: 17 september, 19 november, 21 januari, 3 maart, 28 april.
Noteren jullie alvast het eetfestijn in de Snip waar alle helpende handen SAMEN licht werk maken, alsook de andere activiteiten?