Kom onze ouderraad versterken!

Heb jij een hart voor de school en heb je veel enthousiasme en een beetje vrije tijd over? Sluit je dan aan bij de ouderraad!

Ook als je gewoon af en toe wil meehelpen bij een evenement, ben je welkom. We kunnen zeker nog helpende handen gebruiken!

WAT MAG JE VERWACHTEN VAN DE OUDERRAAD?

De ouderraad speelt een verbindende rol tussen de ouders en de school.
Naast de activiteiten die we organiseren, zijn er natuurlijk ook de vergaderingen. Vijf keer per schooljaar zitten we rond de tafel met de directie en enkele leerkrachten.

Zijn er bepaalde thema’s die je wil aankaarten of heb je vragen, bezorgdheden of suggesties, laat het ons
dan zeker weten. Wij kunnen deze dan doorgeven aan het schoolteam. In alles wat we doen en realiseren, staat het belang van de kinderen en de goede werking van de school voorop.

We wensen iedereen alvast een fijne start van het nieuwe schooljaar!