Kalenders 2015

Kalender 2015
_______________

Beste ouders

Wij willen u graag bedanken voor uw bestelling van de kalenders: 124 kalenders!
Ze zijn dan ook echt mooi geworden, dank zij de fotogenieke kinderen en medewerkers, die op hun mooist poseerden – het fotoshoppen door Alain in het jaarthema “reis rond de wereld” – de lay-out van de kalender en de verwerking van de bestellingen door Lesley – ten slotte de uitvoering en verdeling door Nele en Noëlla. Chapeau!

Echter is het logistiek niet meer mogelijk u deze mee te geven vòòr de vakantie.

Dit vinden wij heel vervelend voor u, vandaar dit briefje me enige duiding.

1ste De bestellingen kwamen te laat binnen.

De meeste bestellingen ontvingen we pas na de uiterste besteldatum van 8 december, 9 december was de deadline van de drukker om het aantal door te geven om ze vòòr de kerstvakantie mee te geven met uw kind. Pas 11 december ’s avonds hadden we 85 bestelde kalenders en we hebben er op 12 december 110 bij de drukker besteld – 25 in reserve. Woensdag 17 december kregen we nog eens 26 briefjes binnen goed voor 39 kalenders! Maar geen nood, we hebben een nabestelling gedaan.

2de De verwerking van de bestellingen was zeer tijdrovend ‘een puzzel’.

Iedereen gebruik zijn manier om zijn bestelling door te geven: overschrijvingen en geen bestelbonnetje, omslag met naam en geld zonder bestelbonnetje, bestellingen per mail, … .
De verwerking van de bestellingen is zo echt niet simpel.

3de Geen paniek.

De eerste 110 kalenders zullen u – eens geleverd – thuis bezorgd worden. We zijn ons hiervoor aan het organiseren.
Voor de laatste bestellingen kan dat echter pas NA nieuwjaar.

Wij hopen dat u begrip kunt opbrengen voor deze omstandigheden.
Wij doen ons uiterste best u bestellingen steeds correct te behandelen.
Daarom juist ontwierp Lesley onze site met online inschrijvingen.
Mogen wij u daarom a.u.b. vragen om voor dergelijke zaken zoveel mogelijk onze site te gebruiken.
Dan worden de bestellingen automatisch geregistreerd. Geregisterde gebruikers van onze site kunnen zelfs nog eenvoudiger bestellingen doen – meer uitleg is op onze site te vinden.
Briefjes verdwalen immers soms in boekentassen en worden laattijdig gevonden – kinderen vergeten de bestelling af te geven – bestellingen blijven liggen – er gebeuren vergissingen – etc.
Ook het overschrijven van het verschuldigde bedrag werkt handiger en transparanter. Iemand moet dat tellen – soms zijn er centjes te weinig of te veel – iemand moet dat bijhouden.

Misschien goede voornemens naar het nieuwe jaar toe?

Wij wensen u een deugddoende vakantie met een Zalige Kerst en een gelukkig 2015 !!

Marie Helene, voorzitster ouderraad Kloosterschool

3 gedachten aan “Kalenders 2015”