Koekjesverkoop 2019

Naar jaarlijkse gewoonte kloppen we in deze periode tussen Kerst en Lichtmis weer bij jullie aan met onze traditionele koekjesverkoop.
Net zoals de voorbije jaren bieden we jullie een ruime keuze aan.

We bieden jullie deze pakketten even gewoontegetrouw aan zeer democratische prijzen aan en hopen dan ook op een grote verkoop. We vertrouwen erop dat jullie er alweer zullen in slagen om een (of meer) pakket(ten) aan de man te brengen.

Daarom bedanken we jullie in ieder geval nu reeds voor jullie medewerking en steun! In het Kloosterkrantje kunnen jullie lezen waaraan de opbrengsten besteed worden.

Je kan hieronder je bestelling invoeren, en het verschuldigde bedrag storten op de rekening van de ouderraad BE92 7370 3260 9423 (vergeet de bestelreferentie of de naam van je kind en de klas niet te vermelden!).

Bij problemen zijn we steeds bereikbaar op ouderraad.kloosterschool@gmail.com

Er kunnen geen reserveringen meer worden geplaatst voor dit evenement.