Kalender(s) 2016

Beste ouders,

Voor je de bestelling gaat ingeven, bekijk even de TIPS onderaan deze pagina !!

Ter gelegenheid van de Kerstkoer

bieden wij u voor het nieuwe jaar een leuke kalender aan

Alle gekheid op een stokje.

Er werden 12 kleurrijke klasfoto’s getrokken

in het jaarthema SAMEN STER(K),

waarop jullie kinderen en alle medewerkers van onze school

blinken als sterren!

Deze kalenders worden aan de aankoopprijs verkocht,

zodat voor 5€

al die gezichtjes van de school

ook uw huiskamer kunnen opvrolijken.

Een heel leuk kerstgeschenkje voor de hele familie.

Tevens werkt u zo mee aan het promoten van onze school !!  🙂

Graag nemen we dan ook uw bestelling op graag zo snel mogelijk,
en ten laatste tegen 8 december, zodat we u de kalenders kunnen bezorgen vòòr de kerstvakantie .

Net zoals voor het eetfestijn kunnen jullie zelf je bestelling ingeven via onze site.
Betalen via overschrijving
op rekening van de Ouderraad Kloosterschool BE92 7370 3260 9423
met vermelding van je bestelnummer, dit ontvangt u per mail na de bestelling.

Om alles vlot te laten verlopen vragen we om vòòr 18 december het totaalbedrag over te schrijven.

Na ontvangst van u betaling krijgt u een mail. Dit is de afronding van uw bestelling.

Als je problemen ondervind bij het bestellen van je kalender, laat het ons alstublief weten!
Zodat wij het nodige kunnen doen, om de bestellingen zo vlot mogelijk te laten lopen.
email: ouderraad.kloosterschool@gmail.com

TIPS:
Krijg je de melding dat het emailadres al ingebruik is? Je hebt een emailadres opgegeven bij één van onze vorige events (eetfestijn), op dit emailadres heb je ook een mail ontvangen met een wachtwoord. Je kan inloggen op onze site met het wachtwoord uit die mail.

.

Wachtwoord vergeten? Of je vindt de mail niet terug? Maak gebruik van de ‘Wachtwoord vergeten‘ link..

.

Nog handiger!
Voor je de bestelling ingeeft, inloggen via een social media account (Facebook, Twitter, Google, … )!
Je kan hiervoor op één van de logo’s klikken, zo hoef je niet nog een wachtwoord te onthouden.

Er kunnen geen reserveringen meer worden geplaatst voor dit evenement.