Koekjesverkoop 2017

Header_logos

Koekjesverkoop 2017

Beste ouders,

Naar jaarlijkse gewoonte kloppen we in deze periode tussen Kerst en Lichtmis weer bij jullie aan met onze traditionele koekjesverkoop.
Net zoals de voorbije jaren bieden we jullie een ruime keuze aan.

We bieden jullie deze pakketten even gewoontegetrouw aan zeer democratische prijzen aan en hopen dan ook op een grote verkoop. We vertrouwen erop dat jullie er alweer zullen in slagen om een (of meer) pakket(ten) aan de man te brengen.

Daarom bedanken we jullie in ieder geval nu reeds voor jullie medewerking en steun!
In het Kloosterkrantje kunnen jullie lezen waaraan de opbrengsten besteed worden.

De bestellingen worden op vrijdag 3 februari aan de kinderen meegegeven onder voorbehoud van levering.

Je kan online je bestelling invoeren via onze site, net zoals voor het eetfestijn, en het verschuldigde bedrag storten op de rekening van de ouderraad BE92 7370 3260 9423.
Bij problemen zijn we steeds bereikbaar op ouderraad.kloosterschool@gmail.com

Bestellingen via briefje tegen uiterlijk vrijdag 13 januari !!
Via de site tot uiterlijk 15 januari 20u !!
Bij opmerkingen graag vermelding van de klas en ouder van … . Dit maakt het makkelijker om de bestellingen aan de juiste klas te koppelen.
blanco

Om het voor iedereen duidelijk te maken hoe, op welke manier en waarom je best registreert op onze website, deze kleine handleiding.
Als je toch nog een probleem ondervindt, LAAT HET ONS AUB WETEN, via ouderraad.kloosterschool@gmail.com.

Blanko

END

Er kunnen geen reserveringen meer worden geplaatst voor dit evenement.

2 gedachten aan “Koekjesverkoop 2017”

1. Dag Els,

Je zou net een mailtje moeten ontvangen hebben dat de betaling in orde is.
      We zijn nog niet zover dat de bestelling ook ineens de controle op de rekening gaat doen en bevestigd.
      Dat doe ik manueel.

Maar dus bij deze is u bestelling helemaal in orde.
      grts
      Lesley